שאלות נפוצות

כאן תוכלו למצוא מענה לשאלות שתמיד שואלים אותנו 🙂

במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש על ידך בחיפוש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות עם מבוקשך, אל שירות הלקוחות של האתר. פנייתך תיבדק אל מול מחלקת הסחר באתר והיה, ויימצא כי יש ביכולתנו האפשרות למכור את המוצר בו התעניינת, נפעל לכך בהקדם האפשרי.

הום סטור מתחייבת לשלוח אליך את המוצר בתוך לכל היותר 14 ימי עסקים (אלא אם צויין אחרת על מוצר ספציפי)
לרוב, המשלוחים מגיעים הרבה יותר מהר אל הלקוח על ידי שליח עד הבית
בחלק מהמוצרים לאחר הקנייה יקבל הרוכש מספר מעקב איתו יוכל לבדוק בכל רגע נתון את מיקומו של המשלוח, וכן יקבל בהמשך הודעת  SMS שיעדכן אותו שהמוצר מחכה לו ביחידת דואר הקרובה לבית כדואר רשום.

ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי ופייפאל.

העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.

מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע”י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר- קניה בטוחה!

כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. לידיעתך – מדיניות ההחזרות והביטולים מאושרת על ידך בעת ביצוע הרשמה באתר בעת שהנך מאשרת את הסכמתך לתקנון האתר.

לקוח המעוניין להחזיר מוצר שקיבל מסיבה של פגם במוצר או קבלת מוצר שגוי יעשה זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם הספק ממנו נרכש המוצר באתר. האחריות על החזרת המוצר חלה על הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך. המוצר שהוחזר ייבדק על ידי הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח. לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו.
חשוב – במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה יהיה הספק רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן את עלויות שנגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח.

כאשר הנכם מחזירים מוצר שאינו לשביעות רצונכם – יש לשים לב לנקודות הבאות: 
לקוח אשר קיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו אל בית העסק ממנו נשלח אליו המוצר לא יאוחר מ- 14